Baka, baka kaka!

Vem ska kakan smaka?



 

 





Det blev en sats källarfranska á 12st, en sats rosenbröd á 30st och en Silviakaka ca 60 bitar.

Och medans jag bakade badade Joline.
(ja, hon har ju blivit så stor nu, och så duktig att sitta, så hon badade själv under tiden jag bakade)









Närå, hon hade ju Världens Bästa Moster vid sin sida. Och det är en grymt bra barnvakt/lektant!
Tur vi har henne. ♥



Imorn när jag slutar så ska jag åka och hämta min älskade lilla skatt hos Farmor. (En väldans tur vi har henne med, annars skulle jag inte kunna jobba. Världens bästa Svärmor/Farmor♥)
Sen får vi väl se vad man hittar på.
Marcus jobbar dygn imorn, så vi är öppen för förslag! =)

Åh vad jag saknar min knubbiga lilla minimichelin nu...
Dags att krypa ner och blunda en stund så det blir morgon nån gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vem ska smaka ;o) Silviakakan kan jag vara spekulant på =D

Förresten, det verkar inte som att det blir någon middag i helgen va? Gisela har åkt till stugan och Livia är ju fortfarande dålig =( ...



Och så söt hon är gumman!! Jag såg att vi ska nog också införskaffa en badvänlig bok, Var har du hittat den ni har?



Kram på er!!

2011-03-11 @ 00:04:29
URL: http://millimetermilla.blogg.se/
Postat av: Gisela

Vi saknar er jättemycket :( Nu har jag blivit förkyld också, fan det finns inget stopp på eländet!

2011-03-11 @ 06:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0