Snart 1 år sedan.

För ett år sedan:
Lördag 12/6-10

Dagen spenderades med Mia, vi åt lunch på Pause. Jag tyckte att det tryckte mycket i magen och hade lite ont, men inte så mycket mer än vanligt. Trodde att jag skulle få vänta en evighet innan det kom någon bebis.
På kvällen var Anna hos mig, vi tittade på film och käkade en massa gott. Runt kl.24 skjutsade jag hem henne och hon sa att hon trodde att det skulle sätta igång under natten, men det trodde inte jag (hade nästan gett upp hoppet att hon någonsin skulle komma den lilla bebisen ;-) ). 
Marcus jobbade dygn (lör 08.00- sön 08.00) så jag fick krypa till sängs själv, helt ovetande om att det snart skulle sätta igång. =)

På Andersön 10/6-10


i vecka 39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0