Tittut!

Haha, hon var så söt igår kväll när vi skulle lägga oss, min prinsessa.
Vi lekte tittut "under" täcket och det tyckte hon var sååååå roligt! =)





  

Idag så har Joline varit hos Farmor hela dagen.
Lämnade av henne där vid 11.30, sen åkte jag till Lit (Kristofer jobbar på bygge där) och fick låna en industridammsugare.
Så resten av dagen har jag spenderat i huset.
Städat och dammsugit bort en massaMASSAmassa byggdamm.
Och så kom det en leverans -med vårat kök!!!
1 ton kök var det sa gubbarna som lämpade av det.
Dom var även vääääääldigt avundsjuka på vårat (Marcus) garage.... ;-)

Hahaha, vad är det med killar och garage egentligen??

Vid 16.30 var jag förbi hos Farmor´n och lillan fick sig lite mat.
Tillbaks till bygget för mera dammsugande, och kl 19 hämtade jag igen min lilla prinsessa.
Hon och Farmor hade varit på stan och shoppat nya kläder.
Jeans, vit body med krage och jeansklänning hade de handlat, så jag fick mig en liten modevisning när jag kom. =)

Nu är det läggdax för längesen, så jag ska nog ta och krypa ner brevid min lilla bebis.
Marcus jobbar natt idag med, så jag får nöja mig med Joline och Rocco.
Imorn ska jag dammsuga mera och sen hem och packa.
Kan ev kanske bli en lunch med Anna.
Hade varit trevligt, men får se vad som hinns!

Go´natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0