Vårat Hus!

Idag påbörjades monteringen av huset, och på onsdag räknar dom med att vara färdiga. =)
Iiihhhhh, va spännande! Känns rätt sjukt faktiskt. Vårat alldeles egna hus!

Såhär ser det ut just nu iaf:


Framsidan (som egentligen är husets baksida) Matplats till vänster, Vardagsrum i mitten och sovrum till höger.


Från sidan (altandörr in till köket där Marcus sitter)



Framsidan/Entrén (som ligger på baksidan av huset)


Marcus och Rocco. =)



Hoppas det kommer att gå fort, fort, fort att få det färdigt, för jag hade helst velat flytta in igår! ;-)

Annars händer det väl inte så överdrivet mycket. Var hem till Svedje och firade Mamma igår. Och idag fyller Pappa år, så det blev smörgåstårta och tårta hos honom. Annars städar jag och grejar på hemma mest varje dag. Vill ju att det ska vara rent och fint när bebben kommer så man slipper tänka på sånt då, så nu kommer man väl få dammsuga, tvätta och skura golven varje dag i 3 veckor framöver. ;-)
Har blivit riktigt jävla förkyld också.... Marcus som har smittat mig.....
Jag som har klarat mig så bra och inte varit förkyld sen i somras. Såklart man får äta upp det nu då lagom tills det är dags att föda... =(

Imorn ska jag in på Babyproffsen igen och kolla hur det går för dom med vagnen...... Har den fortfarande inte kommit så kommer jag nog inte att kunna vara så trevlig. Mitt tålamod och humör är inte på topp just nu. Vet inte om det har med hormoner att göra, men jag har varit sjukt irriterad på allt och inget (helt utan anledning) ända sen i lördags. Inte så kul, så jag hoppas att det går över -SNART!

Nu ska jag parkera mig i soffan och dricka te och hoppas på att bli  F R I S K!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0