Senaste veckan i bilder.

Har väl inte hänt så överdrivet mycket sen sist.
Jag har mest varit på jobbet känns det som, och därimellan varit hemma och städat och diskat.
När den här månaden är slut har jag jobbat 264 timmar, (varav 184 timmars jobb, och 80 timmars jour).
Blir nog en riiiiktigt fin lön att se fram emot i april! =)

Här kommer lite bilder:

Jag, Jennifer och Rocco hade picknick på Andersön i söndags.



Jennifer gömmer godis medan Rocco tittar på.

Rocco letar för fullt....

.... Jennifer hjälper till.



Sen blev det fikapaus. Cocco tyckte det såg grymt gott ut!


Väl hemma igen blev det mys!



Trött kille...


Han är väl för go va!? ♥

På måndagen var det superfint väder, så jag och Moster (och Cocco förstås) gjorde iordning fika och åkte ner till Frösö strand och solade!







Fredag:

Sen har jag mest jobbat.
Fast igår skjutsade jag hem min kära Mamma till Svedje.
Så mysigt att få komma hem lite. Vi tittade på tv och hade torsdagsmys.
Imorse vaknade vi tidigt men låg kvar i sängen och lyssnade på radio, pratade och bara njöt av livet.
Sen fixade Mamma ihop en god frukost. ♥
Hur skulle vi klara oss utan henne?
Våran älskade fina, fina, Mamma!



Såhär snygg vill jag också vara när jag är 50! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0