Hus och barnvagn.

Här kommer lite nya bilder på huset, dag 3.










Var även och hämtade barnvagnen igår!
Såhär ser den ut:




Med skötväskan. =)

 

Och såhär ser sitt-delen ut:








Igår var vi bjudna till Kövra hos Elin på grillkväll!
Supergod mat och jättetrevligt sällskap.
Jag skrattade så jag hade ont i magen. =)
Tråkigt bara att man träffas så sällan och att jag är såååå värdelös på att ta kort, trots att kameran var med. =(

Idag har jag mest tagit det lugnt. Kollat på film.
Men också städat.
Så nu är det fint här hemma igen. Skönt! =)

Blev lite bakat också häromdagen. Jag gjorde chokladkokos-kaka och en ny sats med negerbollar (eftersom Marcus, själv, satte i sig dom andra 50 (!) bollarna....) ;-) Men den här gången hjälpte han iaf till att rulla dom. =)





Kommentarer
Postat av: jennifer

Fan vad fint huset är måste komma och kolla snart! och barnvagnen va också jätte fin :)

2010-06-03 @ 21:35:33
Postat av: Therése

Jennifer: Ja, vi kanske kan åka dit nått i helgen å kika. Kanske har lugnat ner sig lite för dig då?! ;-)

Vi syns imorn!

2010-06-03 @ 23:52:29
URL: http://haileys.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha, 50 bollar. Respekt.



Kläm ut ungen nu!



=)

2010-06-06 @ 10:56:50
URL: http://egenartdeluxe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0