Söndag.

Har inte hänt så mkt sen sist.
Firade Anna som fyllde 27år i torsdags.
Jobbade dygn fredag till lördag eftermiddag, pizza sen till middag när Marcus kom hem från garaget, och lite mys framför tv:n.
Sov på soffan inatt.
Gick och la oss sent, och Marcus som alltid somnar supersnabbt snarkade, så jag som inte har så lätt att somna nu för tiden fick ligga och lyssna på hans snarkningar.
Ville inte väcka han heller eftersom han skulle upp tiiiiiiiidigt och åka på tävling, så jag tog mitt täcke och kröp ner i soffan istället (fick sällskap av Figge iaf!) =).

Skulle åka och hälsa på en gammal vän idag på dagen, men det blev inte så. Ist så åkte jag och Anna ut till Sånghusvallen och kikade lite, och sen blev det en tur till Lillänge.

Nu är jag på jobbet igen....
Blir mycket jobb framöver innan det är dax för ledigheten. 200 timmar (inklusive jour) den här månaden och i Mars så blir det 240 timmar.
Så mycket tid kommer att spenderas på jobbet framöver. Men desto roligare blir det när lönen kommer sen, så de är det värt! =)
Kommer heller inte att få sova hemma förrän på torsdag nästa gång (sön, mån, ons på jobbet och tis hos mamma som ska opereras och måste ha tillsyn första dygnet)... =(
Men då kommer det att bli riktigt skönt att få krypa ner brevid min Älskling! =)

Usch, trött är jag också... Kanske skulle ha ökat dosen på järntabletterna till 2st/dag ist?
Äh, vi får se.

Nu ska jag ta och skära upp lite färsk ananas och sätta mig i soffan och titta på tv!

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0