Fredag.

Har som sagt varit uppe sen kl 8 imorse, vilket är väldigt olikt mig... Men ändå skönt att vakna så tidigt och vara hyffsat pigg. =)
Igår var vi på babykväll på Barnens Hus, jag , Marcus, och svärmor, och tittade på barnvagnar.
Tror faktiskt till och med att vi har bestämt oss, äntligen....
Blir väl inte riktigt som jag tänkt mig från början, men det finns ju inte så mkt att välja på så det får bli såhär!
Känns iallafall som att den är skön att köra och hyffsat smidig att fälla ihop och inte så tung att lyfta heller, och det är ju faktiskt huvudsaken (men det hade ju varit mycket roligare om det hade funnits lite fina färger att välja mellan).

Här är den:



Ska ta och äta lite frukost nu, och sen sätta mig med papper från försäkringskassan. Måste ta och fixa det nu och skicka in dom så man får veta vad man kan tänkas få för ersättning sen när man ska vara ledig.
Sen ska jag vara med Jennifer. Blir myskväll med film å massa gott hemma ikväll. Marcus jobbar dygn, så Alessandro (Marcus kompis från Italien) får hänga med oss ist.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0