Här dricker vi vatten direkt ur kranen!

Nu är vi hemma hos Mamma.
Skönt att få lämna sta´n ett tag och åka ut till landet, där man dessutom kan dricka bajsfritt vatten direkt ur kranen. Det är lyx det!
Jag och Joline har bäljt i oss vatten! ;-)

Hon har dessutom lärt sig att hålla muggen och dricka själv min lilla prinsessa, och kan även säga MAMMA (eller mmmaammmma)
Sötunge!
Hon är såå underbar min lilla skatt.
Hon ler och är glad heeeeela dagarna långa, hon "pratar" och skrattar.
Nu äter hon mat med oss också.
Idag när jag och mamma åt hemlagad potatismos och korv, så fick hon smaka lite mos.
Mmmmmmmm, sa hon och ville ha mer, och mer, och mer...
Annars är favoriten gröt, men hon har även provtuggat lite ris och lite annat smått och gott.
Ungen älskar mat!



  







Min fina, fina Figge! ♥








   

 

I husvagnen:







På Öppna förskolan:






Så, nu får det vara nog med bilder för den här gången!
Nu ska jag snart ta och packa ihop mig, Joline och Rocco å åka in till stan.



Kommentarer
Postat av: Madde

ÄNTLIGEN lite uppdatering! :) Hon har ju köttat upp sig lilldonnan :) Åuss vi saknar er!

2010-12-10 @ 08:29:56
Postat av: Lisa

Är ni på frösöns öppna? Tycker jag känner igen mig och precis den där boken har jag en bild när de läser för Molly också där. Om det är på Frösön alltså men jag tycker jag känner igen pedagogen också =)

2010-12-10 @ 09:25:13
URL: http://lajz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken STORTJEJ! Hon ser så glad och busig ut! Måste få hälsa på er något med Jennifer! Hoppas ni har det bra, Joline är jättefin! Kram från Emma A.

2010-12-17 @ 22:36:34
URL: http://emmaatlestrom.blogg.se/
Postat av: Therése

Lisa: Japp, det är på Frösön. Tycker det är riktigt bra där! Snälla och goa dom som jobbar! =)



Emma: Ja, kom och hälsa på nån dag. Ska bara baka lite så jag har lite fika att bju på! =)

2011-01-02 @ 19:56:32
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0