Nedräkning!

Sitter på jobbet nu.
SISTA passet innan jag går på havandeskapsledigt!!
Faan vilken härlig känsla, tänk att inte behöva jobba något mer det här året!?
Helt sjukt!
Den här ledigheten blir ju kanske inte direkt någon semester heller med hus som ska byggas, barn som kommer och lite andra grejer som dykt upp.
Men tänk, bara att slippa åka till jobbet var och varannan dag, de ska bli sååå skönt!

Imorgon kl.9, när jag slutar så ska jag åka till barnmorskan, sen tillbaks på jobbet vid 1 för lite dubbeltid, och sen är det p-möte.
Känns fint de.
Kan vara kul att träffa alla en gång till innan man slutar, och få sig lite fika förstås! ;-)

För att fira av ledigheten lite extra så har jag bokat tid för att göra akrylnaglar på tisdag. Fick ett presentkort av mamma och syrran när jag fyllde år, som jag tänkte sätta sprätt på nu. =)

Nä, nu ska jag ta och bädda i sängen och njuta av de sista timmarna på jobbet. =)
Sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0