21/3 Jobb

Jobbar dygn i dag.
Kl 10.00 imorgon bitti kliver jag av och gör heeelg!

Och inte vilken helg som helst!
För på fredag så packar alla (5) syskonen Häggman väskorna och åker upp till Hovde över helgen.
Helt utan allt vad respektive och barn heter. =D

Vi har lånat en stuga fre-sön, så vi ska käka ute, åka bräda, basta, dricka öl och bara umgås! =D
Ahhhh vad jag längtar!
Hoppas det blir sol och fint.

Men imorgon ska jag bara umgås med Joline och Marcus. Och träna förstås! =D

Tycker ju att det blir så tråkiga inlägg helt utan bilder,
 så jag slänger upp en bild på min jobbmiddag. ;-)



Mm, kycklingfilé med klyftpotatis och rödbetor!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Hittade din sida av en slump då jag sökte på homeopatmedel mjölkstockning. Såg att du skrivit att du blivit hjälpt av detta. Skulle vara oerhört tacksam om du har lust att maila mig på [email protected] vad det var för homeopatmedel du tog? Är i stort behov av hjälp... Har en mjölkstockning som heter duga :(



Tack på förhand! /Anna

2012-04-11 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0