11-11-11

Sitter på jobbet och längtar sååå himla mycket efter min lilla bebis.
Jobbar nästan hela helgen förutom i morn em/kväll.
Sen är det jobb igen hela söndag till kl 2 på måndag, så jag hinner inte träffa min lilla docka så mycket. =(

Igår var jag i Sundsvall heeeela dagen. Åkte kl 7 hemifrån och kom inte hem igen förrän 23.45.
Så jävla trött var jag.
Och imorse när klockan ringde och det var dags att åka till jobbet så var jag fotfarande helt slut...
Det är tungt att shoppa en hel dag! ;-)
Vi fick låna Marcus buss, och tur var väl det, för annars vet jag inte vart vi skulle ha gjort av alla grejer!

Joline har varit så jäkla go dom senaste dagarna.
Hon har skinit som en sol och varit så snäll och glad, vi har haft det så roligt tillsmmans hon och jag. ♥
När hon vaknade imorse så ropade hon maammaaa, pekade sig på näsan och sa "näsa" för första gången.
Sen bubblade hon fram "arm" och "kodokodil" (krokodil). 
Det verkligen bara sprutar ut nya ord hela dagarna, och det är ju så himla roligt!
Hon pekar på ljusen och säger "dus", tar sig på magen och säger "mätt", osv. Underbara lilla unge!
Hon ältar momma, motte (moster), mohffa och fahffa, men när man frågar om hon kan säga farmor så säger hon bestämt "Nej". 
Hahaha, kanske för svårt.

Har en jättebra app för barn på mobilen med djur. Där talar dom om vad det är för djur (på engelska) och så får man höra hur djuret låter.
Så här om dagen när vi såg på Tom & Jerry så pekade hon på Jerry och ropade "mouse".

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men den är så muppig den här datorn så det får bli senare eller nåt!
Nu ska jag sova.
Ny dag imorgon, då ska jag och Jollan åka och hälsa på Camilla och Lava. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0