Önskelista. =)

Om precis 3veckor fyller min prinsessa 1år!
Sjuuukt att det snart var 1år sedan hon kom.
Eller både och egentligen.
Tiden har gått så fort och det är så mycket vi har hunnit med, men ändå konstigt att Hon är ett år redan.
Om ni förstår vad jag menar... ;-)

Jag har iallafall skrivit ihop en önskelista inför lillgummans 1års-dag:

En kurragömma-kanin



En lek-och-lär nalle



Potta inför potträningen


Bidrag till en sådan här skönhet (som jag har tänkt köpa länge, men det blir liksom aldrig läge...)


En så´n här


Och bidrag till en sån här




Sen är det ju alltid bra med kläder förstås.

Sommarkläder i storlek 74, ej större (då kommer hon inte hinna växa i dom)
Övriga kläder i storlek 74 och uppåt.


Ingen dålig önskelista va? ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0