Kärlek.

Joline har börjat pussas.
Förut har man bara fått ge henne pussar utan att få några tillbaka. ;-)
Men nu kan hon pussas och hon är såååååååååå jääääääääkla söt ska ni veta!!!!
(kan hända att jag är lite partisk...)
Hon säger "beh" (puss) och så drar hon in läpparna och ger en en puss.
Igår kväll när hon satt i mitt knä och jag tittade på tv, så vände hon sig om, tittade på mig och sa  -"beh", och så fick jag en puss! ♥ ♥ ♥
Åh, hjärtat svämmar ju över av kärlek.
Tänk de som aldrig får uppleva sånt här. Tänk vilken tur man har. =)

Dom är så jäkla söta, dom små.
I lördags när vi var och grattade Nike på 1års-dagen så kramade Joline och Nike om varandra och gav varandra en puss.
Hur sött är inte det!?

Här kommer några bilder från när vi var hemma hos mamma:






 Och några bilder från Nikes 1års-kalas.

Födelsedagsbarnet och Joline




Bästa kompisarna, järngänget!




(tog en massa kort på kalaset, men nästan alla blev suddiga, så de här är de enda jag har... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0