Underbara Fredag!

Åh, vilken dag!
Klev upp i ottan. fixade i garderoben och städade till kl.17 (hängde med dottern också förstås), sen åkte jag och lämnade Joline hos farmor och farfar, och efter det hämtade jag upp Camilla på stan.
Vi åkte och handlade och passade på att tryckte i oss en korv på affär´n eftersom ingen av oss hade hunnit äta något under dagen, sen for vi hem till mig och lagade mat.

Sen har vi pratat och pratat och pratat och pratat och pratat!

Åååh vad skönt det har varit att bara kunna sitta i lugn och ro en kväll och inte behöva tänka på någon annan.
Vi har druckit vin och ätit god mat och pratat om allt och inget.
Tiden bara sprang iväg och vips så var klockan 12(!).
Haha, så då var det dags för Camilla att ringa efter skjuts så hon skulle kunna ta sig hem.



Fruktsallad med vit choklad-grädde till eftrerrätt.


Jag har plockat undan, hängt tvätt och satt igång diskmaskinen i lugn och ro.
Så nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen med Cocco och Figge!

Imorgon blir det sovmorgon eftersom Joline sover hos farmor och farfar.
Aahhhh, vad skönt det ska bli! =)
Men sen ska jag åka och hämta tillbaka min underbara unge, för jag längtar redan efter den lilla människan. ♥


Förresten, det är faktiskt första gången ever som Joline sover borta utan Mamma och Pappa! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för igår!! Jag var helt galet trött när vi kom hem och fick väl sova i en 40 min så vaknade Lava och började härja =/ Jag drog täcket över huvudet och Anders klev upp...Klockan 6 i morse somnade Lava...

2011-03-26 @ 12:27:23
URL: http://millimetermilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0