I Love my hair today!

Den här dagen har jag ägnat bara till Mig själv (iaf den tiden då Joline har sovit).
Inte städat, plockat, diskat eller något annat.
Jag har (för kanske första gången sen i högstadiet) färgat håret, själv utan hjälp :P, stått i duschen läääänge, hunnit rakat benen inför babysimmet på torsdag (hoppas det inte hinner växa så mkt tills dess, för imorgon jobbar jag dygn, och där blir det inte av att raka några ben... ;-) ), fixat håret (plattat, minns inte ens när jag gjorde det sist...) och hunnit suttit en liten, liten stund i soffan.

Lovely day!!











Nu är det RÖTT.
I Lovet it!! =)

Kommentarer
Postat av: Inger

Jättesnygg färg!

2011-03-22 @ 18:33:23
Postat av: Camilla

Ska bli spännande att se på torsdag =D ser jättesnyggt ut!

2011-03-22 @ 22:23:42
URL: http://millimetermilla.blogg.se/
Postat av: Madde

Marcus blev alldeles till sig i trasorna sen då, snyggo :)

2011-03-23 @ 07:35:26
Postat av: Gisela

Snyggt terra :)

2011-03-23 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0