Älskade skatt!

Min dotter har varit ett riktigt litet monster ikväll.
Det är inget som har passat fröken, och hon har kinkat sig igenom kvällen.
Vi gjorde gröt, borstade tänderna, bytte om till pyjamas och sen fick hon sätta sig i spjälsängen med sina nallar och några leksaker.
Hon bläddrade några gånger i sin bad-bok och sen lade hon sig framstupa ner och började lägga sig till rätta.
1 minut senare så sov hon.
Inte ett ljud sa hon min snälla, duktiga älskling!
Så nu sover hon sött i sin lilla säng, och jag ska ta och fixa nått gott fika. =)



Hoppas på att få lite sovmorgon imorrn. De senaste dagarna har hon vaknat ovanligt tidigt, runt 5-6 på morgonen...
Alldeles för tidigt för mig, och för henne också för den delen. Hon kinkar och är trött igen efter bara ca en timme, så jag fattar liksom inte vitsen riktigt... ;-)
8 kan jag leva med att kliva upp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0