Ett år till nästa kalas.

Nu har alla i familjen fyllt år.

Vi har haft en väldigt intensiv vecka som började med att Joline hade barnkalas i lördags (11/6), och i söndags blev det kalas nr 2 (också för Joline).
Mormor kunde inte komma när Joline egentligen fyller, så hon, min moster, min kusin och min storebror med familj kom och firade henne då istället.





Och sen blev det såklart kalas nr 3 när Jollan fyllde 1år på riktigt (13/6)!















Vattenpause...


Rocco hjälpte till att öppna paketen...

Han tyckte det var mer spännande än Joline.

Paket från Moster Jennifer:




Öppnar paket med Morbror Robin, från han och Stina.






(sen dog det liksom ut och jag tappade orken, efter alla Joline´s kalas, så det blev inga bilder från våra.)

På torsdagen (16/6) blev det kalas nr 4 då jag fyllde 28år.

I fredags (17/6) Firade jag och Marcus 6år tillsammans.
Vi skaffade barnvakt och gick ut och åt middag och gick på bio. ♥

Och i lördags (18/6) firade vi Marcus som fyllde 30år.

Dessutom fyller föresten min Rocco år den 12/6, så nu är han hela 7år fyllda. Min fina, fina kille!
Bara katten kvar nu då, och han fyller någon gång i höst. ;-)



Usch, det är jobbigt att fylla år så tätt. 4 födelsedagar på en vecka (med hundens då, fast han firar vi ju inte så, men ändå.)
Blir det några fler barn så hoppas jag att dom kan få komma någon annan månad. =) (Eller iallafall en annan vecka!) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0