Att amma...

Är kanske den bästa bantningsmetoden Ever!!

Har haft vågen nerpackad sen vi flyttade från Frösön, och har därmed inte vägt mig sen dess.
Men idag tog jag in den och klev på....
44,8kg (!!!) visade den. WHAT!?

Kul...
Jag känner mig lite som "skeletor" eller nått, men jag skyller det på Joline och amningen. ;-)

Marcus säger att det inte blir några fler barn förrän jag fått en rumpa och riktiga ben igen.
Haha, så nu måste jag äta Mer och börja träääna!! ;-)

Så dagen till ära blev jag bjuden på 2-rätters uppe i Hovde (på mitt gamla jobb) av mamma. =)
Mmm, så gott det var!!






Kommentarer
Postat av: Gisela

Du får börja dricka grädde o ligga på soffan hela dagarna :)

2011-01-05 @ 00:00:53
URL: http://mammatillnike.blogg.se/
Postat av: Berlinda

Tror även byggandet och flyttandet påverkat... Håller med Marcus där, du kommer ju försvinna helt annars! Ingen höjdare, du har ju en familj att ta hand om :) Måste äta och träna lika mycket som du ammar, balans vet du ;) Länge sedan en annan var i Hovde nu, är det sig likt tro...

2011-01-05 @ 22:39:18
Postat av: ÅsaGåsa

Åh hoppas jag med går ner i vikt och att jag kan amma! Men du får inte gå ner för mycket för då finns det ingen Therese kvar till slut ;-)

2011-01-06 @ 01:18:49
Postat av: Bistis

Usch ät mer Kusebuse vill ha kvar dig är helt inne på Markus linje ;)

2011-01-06 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0