Älskar att vara ledig!

Ja, nu börjar det att dra ihop sig.
Nästa månad börjar jag jobba igen....
Trivs ju såklart bra på jobbet, men det är ju sååååååååå jäkla härligt att vara ledig!

Jag ska bli riktigt rik, så jag inte behöver jobba. (om jag absolut inte vill då förstås) =)

Men jag har ju ett riktigt bra schema, så det är inte så himla synd om mig.
Kommer att börja jobba ca 50%, dvs ETT dygn i veckan.
Helt ok ändå!

Här kommer lite bilder:

Madde, Per och lilla Livia kom och hälsade på i söndags.
Joline och Livia.



I går (måndag) var jag och Joline och hälsade på hos Gisela och Nike.
Där bjöds det på lunch och fika, och Joline testade Nikes vrålåk.






Det kommer fler bilder imorgon, men nu ska jag ta och krypa upp i soffan å kolla lite på tv i lugn och ro!

Kommentarer
Postat av: Bistis

Ha ha tänkte just fråga när man får uppdaterad tillväxtkurva för det lilla livet :)

kul att kunna följa er :)

Kramar

2011-01-24 @ 17:17:05
Postat av: Gisela

Fy vilken hemsk bild på mig!

2011-01-24 @ 21:05:34
URL: http://mammatillnike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0