20110102

Ok.
Nu var det lääääänge sen igen...
Har så mycket bilder liggandes och så mycket att skriva om, men tiden (och internet) räcker inte riktigt till.
Drar mig för att ladda upp bilder eftersom internet här är så sjukt segt. =(
Men jag hoppas vi får lite bättre uppkoppling snart så ska det bli ändring på det!

Nu bor vi ju iallafall i huset.
Vi flyttade in den 20e December, så det är bra precis 2 veckor sedan nu.
Känns riktigt bra! =)
Börjar sakta men säkert att få lite ordning i kaoset.
Passar på så gott det går att städa och dona medans Joline sover.

Vi fick en riktigt fin inflyttningspresent av svärmor och svärfar.


(Enda bilden jag hade på mobilen, så den kan jag iaf bjuda på)

Kanske hur fin som helst! (och grymt bra också för den delen!)

Nu ropar min lilla prinsessa.
Dags att gå!

Hej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0