Inte så ofta men sällan...

Hoppas jag kan få fingrarna ur, nu när det börjar närma sig höst igen, och bli lite bättre på att blogga.
Det är ju faktiskt roligt att ha kvar sen och kunna gå tillbaka och se vad man har haft för sig, typ som en dagbok fast även för allmänheten. =)

Har miljoner bilder liggandes på skrivbordet som jag har tänkt lägga upp i evigheter, men det blir som aldrig tid riktigt.

Vi har haft en riktigt härlig sommar, fast mest har det varit fix och stök här hemma med hus och tomt.
Vi har "fått" gräsmatta och altan och börjat på att få lite ordning i garaget.
Det tar tid, men saktasakta närmar vi oss mål. =)
Stråketveckan var nog nästan bäst på hela sommaren (och den har jag nästan inte ens några kort ifrån tråkigt nog).
Jag fick barn (och sambo) -ledigt hela 4 kvällar, och jag hade så jäkla roligt!
Yran hoppade jag dock över, tyckte att det fick räcka då. Dessutom tycker jag inte att det är värt 600kr för en kväll. Inte med den ekonomi som man har nu iaf... ;-)

Kan börja med några dagsfärska bilder på min busunge.

Hon lånade min FOX-hoodie och sprang runt i. Skitkul tydligen... =)












Önskar verkligen att jag hade en bättre kamera...
Systemkamera t.ex, det skulle ju vara drömmen, men pengarpengarpengar!


Nu ska jag gå ut och rensa ogräs på gräsmattan, och har jag tur kanske jag hinner måla lite ribb också innan Joline vaknar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0