Livet är underbart!

Har inte haft så mycket tid över till att blogga den senaste tiden.
Har njutit av livet istället! =)

Så här kommer en MASSA bilder:

I bussen på väg till Djungelhuset med Lava och Nike från föräldragruppen.


Joline, Gisela och Nike på Djungelhuset


och en alltid lika glad Lava



Varit till Orrviken och hälsat på Camilla och Lava tillsammans med Nike och Gisela.
Barnen lekte och vi Mammor åt lunch och fika och snackade en massa skit.


Blev dock bara en bild....








Babysimmet har startat igen.



Vi har hunnit med massa mys.





Varit till fjällen med Anna.














hälsade på Mormor på jobbet när vi var där såklart.



Joline fick paket från sina kusiner i Skåne.





Jag har haft barnvakt och varit på After work.





Lekt med min nya telefon (fast mest Jennifer) =P














Och varit till fjälls igen.
Men den här gången hade jag med mig brädan!
Var ju tvungen att testa min nya bindningar. =)






























De var väll det de.

Nu ska vi åka och hälsa på Momma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0