Denna veckan.

Har äntligen fått tillbaka lite energi, så den här veckan har jag fått lite gjort. I måndags efter Bm-besök och föräldragrupp så åkte jag och syrran på Bonus och köpte en byrå som vi satte ihop och la ner alla bebiskläder i.
 
     Ny-byrån                                 Diverse                       strl 50 & 56
  

   strl 62 & 68
 

Grymt skönt att få lite ordning på små-kläderna. =)

Skrubben fick sig ett lyft också, så barnvagnen ska få plats nånstans när den kommer.



Skötbordet nere i hörnet ska sättas upp, och flyttkartongerna som jag packat ner Marcus vinterkläder i ska bort, sen så kan det nog bli bra.

Slängde även ut lite grejer som jag inte har plats för längre på bocket. Har redan fått en del sålt, skönt.
Städat ur lite ute i förrådet också och varit på tippen med massa skit vi inte längre kommer att behöva.

Sen har jag och syrran bakat lite, det blev mjuk pepparkaka, snickers och "Gretas goda kaka".

   

Idag har jag och syrran haft innedag. Färgat ögonfransarna, städat linne-skåpet och bäddat rent i sängen.
Marcus har varit på tomten heeeeela dagen och jobbat.
Stackarn, är säkert alldeles genomfrusen när han kommer hem, när det nu blir.
Han är duktig min karl, är han inte på jobbet så är han på tomten och jobbar till sena kvällen.
Imorn ska plattan gjutas så efter det blir det väl förhoppningsvis lite lugnare tills dess att huset kommer, så då hoppas jag att han unnar sig lite ledigt, för det behöver han. ♥

Ska ta och packa lite nu, för imorn drar jag och Mia på gravid-shopping/relax-weekend till Sundsvall.
Bokat rum på Hotell Elite Knaust imorn kväll, så då ska vi bara relaxa och njuta!
Men först blir det shopping på stan förstås och på lördag betar vi av Birsta och IKEA.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0