200 dagar.

Idag är det 80 dagar kvar, och det betyder alltså att jag har varit gravid i 200 dagar!
Tycker att det låter som en evighet, men tiden har ju gått ganska fort (såhär i efterhand iallafall)!

Igår åkte jag och syrran ut till Mamma och fick oss lite middag.
Det bjöds på broccoli/skinkpaj, och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljvisp. Supergott va det!
Sen tog jag med mig mina pojkar och åkte hem till Frösön igen.
Mackan kom hem straxt efter 21, så då kollade vi klart på luftslottet som sprängdes och sen var det bara att krypa ner i sängen.

Idag har vi varit ut till Sånghusvallen en sväng och kollat lite och sen åkte vi ut till Svedje till Anders och Therese och tittade på deras 3 veckor gamla Thor. Det bjöds på fika och massa barnsurr (ovanligt va?) ;-)

Nu är jag tillbaks på jobbet igen.
Slutar halv 9 imorn bitti, och sen ska jag tillbaks igen kl 15.
Så några timmar får jag ju vara hemma iallafall!
Efter det så är det nog bara 7 pass kvar för min del tror jag! =)

Förresten, nån som är sugen på att vara hundvakt några kvällar/nätter framöver??
Marcus kommer också att jobba några nätter de 2 närmaste veckorna, så det är 4 nätter som vi jobbar samtidigt......
Faan vad jobbigt.
Jag hatar att fråga/be folk om att vara hundvakt. Alla verkar tycka att det är så himla jobbigt och omständigt jämt.
Mina bröder har jag gett upp på nu, och jag vill inte behöva be Mamma, Pappa och Jennifer jämt...
Men om nån vill bo hos oss nån natt eller låna med sig Cocco♥ hem, så säg bara till! ;-)

Nu ska jag kolla tv!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0