Glatt besked!

Har varit en bra dag idag!
Först sovmorgon. sen lång frukost framför tv:n.
Gjorde mig iordning och åkte till Barnmorskan kl 13.
Fick lyssna på hjärtljud, ta lite prover och mäta magen.
SF måttet låg på 21.5cm, så det var precis enligt kurvan!! (0.5cm under t.om)
HAH!!! Till alla som säger att jag sett ut att ha större mage än normalt för den vecka jag är/har varit i.
Så nu vet vi de! ;-)
Lågt järnvärde dock, låg på 114 nu och sist va det på 125...
Så det blir väl till att knapra Niferex nu då.. =(
När jag kom hem hade posten kommit och ett brev från Försäkringskassan. Fick min ansökan om havandeskapspenning beviljad fr.o.m 10/4!!
Gud vad det ska bli skönt att få vara LEEEEDIG! =)
Åh vad jag längtar till solen, våren, ledigheten, sommaren, bebisen och att få flytta in i vårat alldeles egna, nya hus! ♥
Känns som jag har en härlig tid framför mig och mycket att se fram emot.

Sen har resten av dagen bestått av jobb.
Ligger lite magsjuka i luften här, men jag hoppas jag klarar mig.

Nä, nu blire lite tv-tittning!

Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0