I´m alive!

Sjukt längesen jag var in här nu...
Trist de.. Kul att kunna gå tillbaka sen och titta vad man har haft för sig egentligen.
Kanske tar och skärper till mig framöver, vem vet? =)

Vad händer då?
Inte alls så mkt faktiskt..
Jag jobbar och tränar, typ.
Och umgås med familjen/vänner.
=)
Det är livet de!
Började faktiskt träna ("på riktigt", för första gången i mitt liv) i december, och sen har det hållt i sig!
Försöker iaf komma iväg 4ggr/veckan, och jag älskar fan att träna! =D
Det trodde ni aldrig va!? =P
Men så ere, nu för tiden. =)

Joline växer och växer, men mest så sprutar det ur ord och meningar ur munnen hennes. Dagarna i ända!
Hon kan räkna till 13 (men hoppar över 5 och 7 ibland), hon kan några färger, typ blå, grön, röd, gul, lila och rosa.
Hon säger -"Älska mamma", och pussas och kramas en massa. Goa unge! =)
Men humöret.... Haha, det har hon väl ärvt efter mig skulle jag tro.... Inte lika kul...! =P

Äh, de va väl typ de! 
Jag slänger upp lite egobilder så länge, sen blire sängen!





Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0