VEGAS BABY!!!

Imorn natt åker vi mot Norge och Vaernes flygplats.
06.20 lyfter vi och flyger mot LAS VEGAS! =)
Å vad kul det ska bli!
Jag lääängtar samtidigt som jag gruvar mig lite att vara ifrån min lilla prinsessa så länge.
Jag saknar ju henne massor när jag är på jobbet och då är jag bara bort 1 dygn, nu handlar det om en vecka...
Men det ska bli skönt att få rå om Marcus lite också, och få lite tid tillsammans bara vi, utan barn. =)


Här är hotellet vi kommer att bo på- New York-New York. =)



Hauptstraße in Las Vegas 





Har MASSOR att göra imorn när jag slutar jobbet.
Måste packa till både mig, Joline, Rocco och Figge, städa och vattna blommorna och så vill jag ju hinna umgås med mitt lilla hjärta så mycket som det bara går innan Mormor hämtar henne imorn kväll.

Nu börjar resfebern så smått infinna sig känner jag.
Har liksom inte riktigt fattat att vi åker än.
Beror kanske mycket på att biljetterna inte bokades förrän i torsdags förra veckan. ;-)

På lördag har vi bokat biljetter för att gå och se på SuperCross-finalen.





Kommer nog att bli en riktigt bra resa!

Nu är det nog dags att ladda batterierna inför imorgon. =)
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0