Nu är det nära!

Håller på att packa väskan.
Nu är det ungefär en timme kvar tills vi åker, och jag har packat alldeles för mycket...
Som vanligt.... ;-)
Tror jag ska ta och packa om, igen, och lätta lite på packningen.
Man vill ju kunna shoppa något också ju!

Usch, det var jobbigt att vinka hej då till Joline ikväll då hon åkte iväg med Mormor, men hon satt i baksätet och flinade så glatt så. =)
Min Älskade lilla unge! <3
Hon kommer att ha det hur bra som helst, det vet jag.
Men jag kommer att sakna henne massor.


Jag kommer att lämna min mobiltelefon hemma, så vi kan prata videosamtal med Joline när vi är borta.
Så det är ingen idé att ringa eller sms:a.

Ha det så bra här hemma medans jag solar och strosar runt på Las vegas gator!

Kram.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du slutat blogga eller? ;)

2011-05-18 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0