Måndag 7/3

Idag har jag varit riktigt duktig (och Marcus också).
Vi hade 5 grader varm här i Sånghusvallen i dag, så jag tog och putsade fönsterna på utsidan (hann även med några inne).
Oj vilken skillnad det blev!
Roligt att göra sånt som man ser resultat av. =) 

Marcus har satt in dörrkarmarna till alla rum uppe, så nu kan man stänga in till de rummen som inte är färdiga så slipper man se eländet! ;-)
Nu ska vi bara ta och städa ur allrummet uppe, så kan man göra iordning på riktigt där med tv:n och allt.


Satt och kollade på massa gamla bilder i går som jag hittade igen på gamla datan bl.a.
Det var bilder på mig och Marcus från när vi ganska nyligen hade träffats (snart 6 år sedan), och en massa annat smått och gott!
Så det kommer nog komma upp en del (läs ganska många) gamla godingar här framöver. ;-)





Vi för 5 år och 9 månader sedan.

Vi hade precis träffats och börjat dejta (3dagar innan). 
Jag åkte ner till Göteborg och firade midsommar med en kompis så då ville man ju ha något fint att titta på.
Ni vet, nykär och så!
Så det här var den första bilden Marcus fick på mig, och den första jag fick på honom.
Min fina, fina älskling!
Tänk att det kan pirra lika mycket i magen nu, som för snart 6 år sedan. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0