Lördag och söndag.

Igår Packade jag och syrran med oss fika, unge och hund, å åkte in till Badhusparken.
Mötte upp Madde, och sen blev det en rekordsnabb fika i kylan och snålblåsten med en grinig unge... När vi packat ihop oss och skulle åka hem igen så kom såklart solen fram.

På vägen hem så svängde vi förbi hos syrrans kompis Anna och gav Joline lunch.


Hon fick en ny bästis som heter Lady.



(kanske kan vara nåt för Elvis, Gisela) ;-)



När Marcus kommit hem från Fäviken så käkade vi kinamat och kollade film med grannarna.
Joline fick feber på kvällskvisten...
Men förhoppningsvis så beror det på tänderna som är på väg ut.


Idag har det städats.
Joline har haft mellan 38.4-39.5graders feber hela dagen, men ganska pigg och glad ändå.
Verkar iaf inte vara nån förkylning så vi hoppas det går över snabbt.

Syrran kom hit och så tog vi och färgade håret, bägge två. Ljusbrunt på henne och brun/rött på mig.
Jag blev inte riktigt nöjd med min färg, lite tam tyckte jag, så det ska göras om. =)





Till middag blev det torskgryta med ris.
Mmmmm!



Imorgon ska det packas, och sen drar jag och lillgumman upp till stugan i Storlien med svärmor och svärfar.
Det ser ut som det ska vara strålande sol mest hela veckan, så jag hoppas på att man kan få komma hem med lite färg i fejjan!
Marcus jobbar, så han får bli kvar hemma. ;-)

Nu ska jag ta och krypa ner brevid min febriga lilla skatt.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0