En unge i minuten.



Alltså, vilket underbart program!
Skulle kunna sitta och titta på det hela dagarna, lätt. =)



Det är verkligen livets mirakel.
Det förstår man nog inte riktigt innan man fått egna barn (iallafall gjorde inte jag det) hur stort det är, hur fantastiskt det är.
Att det växer en liten människa inuti en, som sedan föds och är alldeles perfekt.
Att allt sitter där det ska, små små öron, fingrar, tår...
En liten, liten näsa.
Tänk att dom kan andas, att dom kan äta, att dom vet var maten finns (Joline har iaf alltid varit en hejjare på att hitta bröstet, och jag antar att alla bebisar är så).
Det är verkligen fantastiskt hur allt är uträknat!

Den allra bästa tiden, enligt mig, var tiden straxt före, under och de första dagarna efter förlossningen. Det är såklart alltid underbart med barn och att vara förälder, missförstå mig inte, men den där första tiden är verkligen något alldeles speciellt.
All längtan och förväntan, all kärlek, kärleken mellan mamma och pappa, och kärleken till sin alldeles egna, nya bebis.
Jag skulle kunna skaffa 1000 små mirakel!



Å vad jag längtar hem till min underbara familj, dom är verkligen det bästa jag har! ♥


Joline började förresten krypa idag, och det missade jag... =(
Så är det när man jobbar.
Men imorgon får jag träffa min skatt igen, så jag får se då istället!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag sitter också och tittar på En unge i minuten! Det är jättebra! Längtar till bäbis jag med. Måste vara meningen med livet. Fast jag väntar några år tills jag vet vad jag håller på med! :P

2011-04-07 @ 21:21:28
URL: http://artclose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0