Premiäråk.

I dag har jag, syrran, och 2 av mina bröder, den yngsta och den äldsta, varit uppe i Hovde och åkt bräda.
Solen sken och det var faktiskt grymt kul!

Är ju så gott som uppvuxen där uppe och har åkt skidor/bräda nästan varje helg och lov sen jag var lill-liten, men när jag slutade jobba där för ca 6 år sen så har det knappt blivit alls.
Kanske har åkt 3-4ggr sen dess och då har det inte ens varit kul...
Men idag kändes det riktigt bra!
Tror jag ska försöka komma upp och åka varannan helg eller nått hädan efter.
Om man lyckas hitta barnvakt då förstås... =)

Här kommer lite bilder, blir mest på mig den här gången... Lite ego sådär! ;-)





  











Joline åkte såklart inte, men var på riktigt bra humör ändå, som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0