Djungelhuset igen, och igen!

Var till Djungelhuset i Fredags med Camilla, Lava, Madde och Livia.

Livia och Joline


Jollan


Joline skjutsade Livia i Lära-gå-vagnen


Livia, Lava och Joline



Lava, Joline och Livia



Joline kröp genom tunneln


Och i måndags så var jag och Joline dit med Mia och Wille.





Dom små var dock lite trötta, men jag och Mia hade iallafall väldigt roligt! ;-)

Efter Djungelhuset så bestämde vi att vi skulle ta och premiärgrilla.
Det var ju riktigt vårväder ute så vi kunde inte låta bli!







Lite måndagslyx med rö´tjut och 2 rätters! ;-)

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Jag ♥ Mitt Liv!
(och ännu bättre blir det med lite vårkänslor!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0