Nyfärgad och nyklippt!

MATRIX hade hårmodelluttagning igår så jag och Mia drog dit.
Både hon och jag blev uttagen, men hon fick inte tag på nån barnvakt så det blev inget för henne. =(

Jag fick iallafall klippa och färga igårkväll så jag skulle slippa vara borta från Joline heeela dagen idag.
Väldigt bra, för hon totalvägrar ju flaskan.... Både jag och Marcus provade igår igen, men hon bara gallskriker så fort man sätter den i munnen... =)
Får se hur det går idag då.
Ska vara tillbaks hos frissan vid kl 14. Då är makeup-artisten där så då ska jag bli sminkad och stylad, fönad och fixad i håret. Visningen skulle vara mellan 19-21, då ska jag först ut och visa färg och klippning och sen in igen för att få uppsättning gjord och sen ut igen. =)
Kul! Alltid roligt att göra nått annat och träffa lite nytt folk.
Trevligare frisörer och lite roligare att dom har riktig makeup-artist, det har dom inte haft de andra gångerna jag varit iväg. Så det ska bli kul!
Ska bara rota igenom garderoben och se om jag hittar nåt snyggt att ha på mig. Svarta leggings eller strumpbyxor skulle det vara, och svarta högklackade skor. Fest-snygg alltså... bara linne/tröja som fattas nu då.
Kl 22 skulle allt vara klart, så det blir en lång dag ifrån lill-gumman. Mamma skulle komma in vid 1, så hon ska vara barnvakt. Så får hon väl komma förbi med henne hos frissan så hon kan få äta.
Haha, det här kan bli spännande, kanske slutar i katastrof. Tänk om hon bara skriker och skriker och skriker och skriker och skriker..... Man tycker ju att hon borde ta flaskan om hon blir tillräckligt hungrig!?

Jaja, jag är iaf nöjd med frisyr och färg.
Det är kort igen, eller kortare.
Jag som precis börjat få lite längre hår igen efter förra sommaren korta frisyr, men igår tog han nog en decimeter iaf, så nästan tillbaka på noll igen nu då.
Men mig gör det inget alls. Det växer ju ut så fort ändå, och skönt att få klippa sig riktigt när man ändå gör det!
Mocca guld heter färgen, det var 3 olika nyanser. Mörkare under och 2 ljusare uppe på. Blev fint faktiskt. Är väl inte så jättestor skillnad mot för vad jag brukar ha, men skönt att få bort utväxt och få i lite riktig färg.
Och framför allt så är det ju Gratis!!! ;-)

Nä, nu ska jag ta och gå igenom garderoben, äta frukost och börja göra mig iordning.

Ha en trevlig dag!

Herrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0