Packar.

Önskar (som vanligt) att jag skulle ha tid att blogga oftare.
Men just nu så har vi så sjukt mycket annat att göra.
Marcus är i huset hela långa dagarna (när han inte jobbar), och jag håller på att packar inför flytten från lägenheten till husvagnen nu på söndag 31/10. Dessutom har jag ju en liten att ta hand om också, och hon är nog så krävande.... =)
På torsdag ska jag iaf ta lite ledigt från flytten och gå på babysim med Joline.
Ska bli superkul. =)

Imorn ska jag iväg och låna en industridammsugare och städa i huset. Sen (någon gång mellan 07.00-16.00) så kommer det en leverans från IKEA med vårat kök!!! =)
Förutom det ska det fortsätta packas och flyttas.
Kan ev bli en sväng till Beijer´s för att beställa tapeter.





 

 





Några av de tapeter jag tittat på.
Finns ju sååååååå jäkla mycket snygga!


Men nu ska jag och lillgumman sätta oss i soffan och mysa.
Pappa Marcus är på jobbet och jobbar till kl.8 imorn.

Hepphepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0