Kallt!

Godmorgon!

Iallafall för Joline som vaknade nyss.
Själv så har jag ju varit uppe ända sen kvart i 11. ;-)

Idag ska vi på öppna förskolan med Madde och Livia. Tänkte ta en promenad dit i det kalla, blåsiga trista höstvädret. Så idag tror jag nog att gåsen åker fram, kanske lite tidigt, men jag HaTaR att frysa!

 

Se så varm och skön den är! ;-)

Ska även ta hem gipsavtrycket vi gjorde förra veckan på lillans hand och fot.
Blev jättefint! Skulle vilja göra några fler att ge bort i julklapp. För jag vet att iaf farmor är spekulant. ;-)

Nä, nu måste jag sätta fart.
Madde är på väg och jag har varken klätt på mig eller Joline.

Kommentarer
Postat av: madde

Hade du inte ens klätt på dig kvart över tolv, inte undra på att vi inte kom iväg förrän kvart i ett från dig.. tidsoptimisten ;)

2010-10-05 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0