En lördagkväll -i köket.

Var på stan och åt lunch med Carolin idag.
Träffas ju nästan aldrig nu för tiden, så det va på tiden.
Jäkligt trevligt var det iaf, som vanligt! =)

Sen åkte jag och Joline ut till huset och tittade på när Marcus och Kristofer la tegel på garagetaket.
Var ner och hälsade på Mia och lilla Wille också. =)
Alltid lika kul att snacka lite skit!

Kristofer är här nu, och det var han som valde film ikväll.
Sista gången han får välja tror jag, för nu sitter jag i min ensamhet i köket.
The human centipede hette den, och för mig som är lite känslig, så var den absolut inget att se...

Den kallas den ”äckligaste filmen någonsin”.
Nu har ”The Human Centipede (The First Sequence)” gått upp på bio i USA.
Och skräckfilmen får biopubliken att spy, skriver The Sun.
”The Human Centipede (The First Sequence)” handlar om en galen kirurg som tar tre turister, två kvinnor och en man, till fånga. Planen är att med hjälp av skalpell och sytråd förvandla dem till en mänsklig tusenfoting.
Låter det magstarkt?
Det verkar det vara också.
Filmen, som blivit en internetsnackis med en trailer med miljontals tittningar på YouTube, har kallats ”den äckligaste någonsin”.
När nu ”The Human Centipede (The First Sequence)” visats i utsålda biosalonger i USA rapporteras biobesökare spy av vämjelse, skriver The Sun.
Vissa resencenter ska också ha varnat folk att inte äta innan filmen.
– Jag vet att det är en väldigt sjuk idé men jag visste att folk skulle prata om den, säger filmens regissör Tom Six.

Som sagt, absolut inget för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0