Sen sist.

Var ut och åt på Dalwhinnie i lördags kväll, jag Marcus, Alessandro och Magnus. Jättegott som vanligt. =)
Efter maten anslöt Ante och vi gick vidare till Bishop arms. Några öl senare (utom för mig då förståss) så hamnade vi på O´Learys. Kände mig hyffsat malplacerad, nykter och med mage, men, men..
Träffade både Kristofer och Jennifer där, så jag hängde på henne och hennes kompisar ett tag (kan ju bli en aning tjatigt och långtåkigt med allt skoterprat...).
Runt kvart över 1 va killarna nöjda och ville hem, jag som suttit och gäspat sen middagen hade absolut inget emot det.

I går så var jag och Robin ut och åkte en sväng med Rocco på isen. Lite halvtrist väder, mulet och snö, men det var iaf skönt att komma ut en sväng. =)
Sen tog vi en tur till Sånghusvallen och kikade på våran tomt, Mia och Markus hus som hade kommit några dagar tidigare och på panel (håller på att bestämma oss om vi ska ha liggande eller stående panel på huset).
Efter det blev det middag hos Robin och Kristofer.
Tur det, för Marcus och Alessandro var i garaget och kom inte hem förrän kl 21, så det hade blivit riktigt sen middag om jag hade tänkt vänta på dom......

Imorse satte Mackan Alex på flyget tillbaka till Italien. Jag hade sovmorgon. =)
Har varit grymt fint väder här idag. Klarblå himmel, sol och runt -6grader, så jag och Cocco packade skidorna och selen idag igen (fast själva den här gången) och åkte ner på isen.

Här kommer lite bilder:



♥ Min fina, fina älskling!  Lite trött. ♥






och mina fiiina skidor såklart! ;-)

Nu sitter jag på jobbet. Har bakat muffins här ikväll, mmm.
Nä, nu får det vara bra för idag.
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0