Onsdag.

Mitt i frukosten imorse kom svärmor och hälsade på, så jag sköt fram den några timmar och så åkte vi till Barnens Hus och tittade på barnvagnen ist! Hon tyckte också att den var fin, så vi åkte ner på Babyproffsen och slog till!
Så nu är den beställd! =)
Åkte sen hem och hämtade upp Marcus som stog med väskorna fullpackade och väntade på att få åka till flygplatsen, och sen vidare till Italien och Venedig, där det ska tävlas i skotercross.
Efter det så spände jag och svärmor på oss skidorna och packade med oss hundarna, alla 3 (Marcus syrra med fam åkte till Thailand idag, så hon är hundvakt åt deras hund) å stack ut och åkte lite längd! Lite kallt och blåsigt var det men ändå hur skönt som helst, och hundarna lekte och hade roligt. =) Fick inte med mig kameran så det blev inga kort idag...
Väl hemma igen (straxt efter kl 2) så avslutade jag frukosten.
Sen var det bara att åka vidare till jobbet.

Imorgon går vi in i en ny vecka, så jag ska försöka ta lite nya bilder på magen och lägga ut.
Måste till chefen också och fixa det sista med papperna som ska skickas in till Försäkringskassan.
Måste göra det imorn.
Kanske ska kika in på babyproffsen också då när jag ändå är på stan och välja ut en skötväska. =)

Nä, nu ska jag ta och bädda i sängen här på jobbet och sen gå ut och sätta i motorvärmaren så jag slipper sätta mig i en kall bil imornbitti.

Go´natt!



Ja just det!
Björk
och Therese fick barn idag också, en Thor blev det, så grattis till dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0