Stockholm tur och retur!

I torsdags tog jag tåget till Stockholm och Elin, för en liten semester/shoppingweekend.
Men shit vad tiden går fort!
Vi hann inte ens slå på tv:n under de dagar jag var där. =)
I fredags åkte vi in till stan och lunchade på en kändisresturang som hette Grill med 2 av Elins kompisar. Gott och trevligt! =)
Sen var det dags för en timmes gravidmassage för min del.
Strosade runt lite på stan efteråt, men handlade inget, då iaf.
I lördags åkte jag in till Kungsträdgården och mötte upp 2 av mina kusiner. Fika på stan, och sen lite shopping på de.
Söndag stack vi in till stan en snabbis, sen vidare ut till Kista för mer shopping och avslutade med en sväng på IKEA.
Så det var den helgen de!
Jättekul att få träffa Elin också, det blir ju inte så ofta nu för tiden.

Så det här skrapade jag med mig hem från sthlm:

En golvlampa till vardagsrummet.
 

Bodys till dotra.


Badskum.


Tallrik med sugkopp i botten.


Ny necessär blev det.       BH från H&M             AmningsBH, kanske inte så snygg men 
                                                                                             apskön!!
  

Mjukisbyxor blev det också, och ett badlakan.
Inte den vanliga inköpslistan direkt, men så är det. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0