Nya naglar.

Första dagen som helt ledig igår tillbringades på skönhetscenter och på stan.
Satte som sagt sprätt på presentkortet jag fått av mamma och Jennifer när jag fyllde år, och fick mig akrylnaglar.
Efter det blev det lunch på Törners med Anna.
Mötte sedan upp mamma och Jennifer för att följa med och titta på balklänninger åt syrran.
Sen tog vi en sväng på stan. Kan ju säga att jag var hyfsat trött när vi kom hem vid kl.19...
Slängde ihop lite middag och sen färgade syrran håret på mig. =)
Blev liiiite rödare än vad jag tänkt, men va faan! ;-)



Har haft fullt upp mest hela dagen idag med.
Har storstädat här hemma, även skrubben och förrådet fick sig ett lyft.
Väldigt välbehövligt kan jag lova. =)
Mackan lagade middag när han kom hem och jag slängde ihop en sockerkaka eftersom vi skulle få finfrämmande.
Cia och Haglund kom förbi och fikade iaf.
Var säkert 1månad, minst, sen jag träffade dom sist.
12 dagar kvar för dom innan det är dags för deras bebis att komma.
Spännande!
Liten, liten mage har hon också. =)


Fattar inte riktigt vart bebisen och alla saker ska få plats sen bara?
Är ju skittrångt som det är redan nu...
Skulle sååååååååå gärna vilja ha ett eget rum till den lilla som jag kunde pyssla på i och göra iordning tills det är dags för det lilla livet att komma ut.
Men icke..
Får väl vänta tills vi flyttat in i huset.
Jäkligt frustrerande...

Imorn går vi in i v.33!
Bilder och uppdatering kommer då!

Natti, natti!


Kommentarer
Postat av: maria

ooooh, här rullar veckorna på minsann. Jag tycker absolut inte att du behöver ha ångest över platsbrist, små barn tar typ ingen plats. det blir nog alldeles lagom perfekt med eget rum åt lillan när huset är klart! Man bär ju på dom hela tiden ändå, och på natten kommer ni säkert dela säng mestadels =) Om inte annars vill man ju ha dom nära sängen, det är ju mycket pysslande med dom dygnet runt =)



Men såklart, det är ju KUL att inreda bebisrum, men du kan ju göra en shoppinglista sålänge, eller en scrapbook med urklipp =)

Kram!

2010-04-15 @ 16:45:58
URL: http://egenartdeluxe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0