Måndag.

Lunchade med moster på Törners, träffade syrran och tog tog en sväng på stan.

Kl 15 åkte jag och Marcus till Frösö hälsocentral för första föräldragruppsträffen.
Det var vi och 5 andra par. Alla verkade trevliga, så det ska bli roligt sen när det kommer igång lite mer.
En av tjejerna (hon ska ha en vecka innan mig) hade redan legat på förlossningen en vecka och hade sammandragningar titt som tätt. Så där var det redan på gång att bli bebis.
Marcus, som redan innan har tyckt att det är lite dumt att jag ska åka till Sthlm på torsdag, (ifall det skulle bli något), kände sig väl inte så mkt tryggare nu...
Men vafan, än är det ju lugnt, och nått måste man väl få göra när man är ledig!? =)

Lugn kväll sen.
Vi åkte till Ante och Jessica och fikade och snackade skit. =)
Jag och Jessica planerade lite för nästa sommar när vi ska skaffa ankor. ;-)


Helgen som var va vi hundvakt till Marcus syrras hund. 
Mackan jobbade dygn på lörda´n, så jag drog till Oviken för en fika hos ex:et.
Gick lite husesyn i nyhuset hans och surrade en massa. Trevligt var det iaf. =)
I söndags var vi på tomten och stökade på. Har hänt en del sen sist nu. Niclas har varit där med grävare och täckt av tomten, och till helgen ska vi (dom) lägga grus på infarten och börja med grunden! =)

Lite bilder:








Idag har det inte hänt mycket alls. Ska väl ta tag i städningen tänkte jag och sen plantera om blommorna.

Sen kommer syrran hit, vi ska göra lasagne och så blir det myskväll framför tv:n. =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0