Fri!

Japp, nu är man fri!!
Hade lite dubbeltid på jobbet efter jag varit hos BM, och sen var det personalmöte mellan kl.14-16, men nu gott folk, är jag så ledig från allt vad jobb heter som man kan bli!!
Känns ungefär som jag vunnit på lotto. ;-)

Så om nån har lust att hitta på nåt nån dag så vet ni vart jag finns! =)

Nu ska jag fira av ledigheten med att gå ut på gården och plocka lite hundskit.
Har fuskat en del med att plocka upp i vinter, så nu ska det städas bort så man kan ligga på gräsmattan å mysa i sommar! =)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: maria

åh, gud vad skönt att vara ledig! Själv börjar jag snart jobba även helger igen =)

Med oss är det annars bra, skaffat hund som du såg på bloggen, shit vad valpar är jobbiga!! Det är precis som om den hade damp. Det är mestadels Pudel i den, lite Cocker spaniel.



Vi gjorde slutbeställningen på huset i veckan så nu är det bara att vänta och vänta.... gah, önskar att jag hade nåt att slå in lite spikar i, eller regla något, bara för att göra NÅT =)

2010-04-14 @ 20:31:58
URL: http://egenartdeluxe.webblogg.se/
Postat av: Therése

Maria: Ja, alltså, det är ju så grymt skönt! =)

Perfekt tid att vara ledig också tycker jag.



Haha, ja, valpar är söta, men under den där söta förklädnaden döljer sig ett dampigt litet monster med SYLVASSA tänder... ;-)

Men det går ju över. =)

Va roligt iaf att ni har skaffat hund!

Hur gammal är den?



Hur känns det att börja jobba "heltid" igen då?



Gu vad roligt med huset! Jag känner likadant, jag vill också bärja spika, slipa eller såga på nått.

Bara man får GÖRA nåt, vill att huset ska komma typ igår.

Drygt att vänta, men den som väntar på nåt gott... ;-)

2010-04-15 @ 09:17:19
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0