Onsdag.

Var ju som sagt på BVC och vägde och mätte i morse.
Hon vägde 7070g och var 65,5cm lång, så hon följde kurvan fint. =)
Lillstumpan Min. ♥

Efter det åkte vi förbi hos Moster Jennifer och blev bjuden på frukost.

När vi kommit hem så ringde grannen och ville bjuda på lunch, så då gick jag dit.
Mmm, vad gott det var!
Hon är så himla duktig på att laga mat.
Det blev lax med kokt potatis och en jättegod sås. Och som vanligt en massa surr. =)
När jag kommit hem igen kom Svärmor förbi, så då tog vi och fikade lite.

Joline har sovit ute i vagnen sen kl.2 tror jag, så hon vaknar säkert snart.

Haha, härlig dag va!?
Och inte har jag fått nått vettigt gjort... Men imorgon kanske!? ;-)


Joline idag. Min fina lilla skatt!





Fick bada i handfatet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0