Måndag

Idag har vi bara varit hemma hela dagen jag och lillstumpan.
Tog en promenad och hämtade posten, och sen sov Joline.
Mia och lilla Ville kom upp och fikade, och sen har jag städat och grejat lite.
Efter middagen kom Ante och Jessica och hälsade på, så då blev det mera fika! =)

Nu tror jag att jag och lillan ska krypa ner i soffan och titta lite på tv och mysa.
Det är inte så ofta man hinner med det annars, så jag tror vi ska unna oss det nu! ;-)

Imorn kommer mitt ex hit från SEJFA och ska installera vårat larm, och sen blir det tvättstugan för hela slanten.
Tänk vad skönt när våran tvättstuga är färdig så man slipper sitta och åka till Lugnvik och tvätta.


Gláskit! Påklädd och redo inför lite utesovning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0