Förresten!

Jag har ju glömt bort att berätta en grej ju!

Joline har somnat 2 (!!) nätter i rad nu utan bröst i munnen!!
Jihoooooo!
I förrgår la vi henne i våran säng, och där fick hon ligga tills hon somnade.
Det tog en och en halv timme ungefär, gick in lite då & då och pussade lite på henne och drog igång hennes speldosa, och till slut så sov hon faktiskt! =)
Det var första natten på över ett år som jag fick sova på mage igen.
(Min favvis-sov-ställning)
Jäklar vad skönt det var!
Annars har jag ju det senaste halvåret så gott som bara sovit på sidan med tutten i lillgummans mun......
Och igår när vi sov hemma hos Mamma, så ammade jag först i sängen, och sen fick hon ligga brevid mig.
Hon låg nöjd och glad och grejade ett tag, och efter ett tag så somnade hon snällt.

Älskade duktiga lilla unge!


Nu ligger hon ute i vagnen och sover.
Jag har städat och bakat en Toscakaka.
Hoppas på att Marcus kommer hem snart så vi kan äte lite middag, och sen kommer Anna och Craig hit.



Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0