31/1-11

Jahapp.
Sista januari idag.
Tänk vad fort det går...
Känns som att våren börjar närma sig nu. =)
Klockan är ju 15.45 och det är fortfarande ljust ute!
Underbart! ♥


Okej.
Imorn är det den 1a februari, och jag har fortfarande inte fått veta när jag ska börjar jobba......
Kan bli spännande. ;-)
Jaja, skriver inget mer om det....


Vilken seg dag...
Har ingen ork alls till att göra något vettigt.
Betalat räkningarna har jag gjort iallafall (tur är väl det...) ;-)
Men sen då?
Sängen är fortfarande obäddad, jag skulle behövt dammsuga och torka golven, plocka ihop osv.
Men nä... Jag har inte ens ätit frukost än.
Hittade lite bullar i frysen, så en kanelbulle har slunkit ner iallafall, och en till kommer det att bli! ;-)



Joline ligger ute i vagnen och sover och har nog gjort det sen kl.13.
Jag har ju alltså världens chans att hinna städa och grejja, men icke!

Äh, lägger ut lite bilder från igår på min älskade lilla sockerunge istället! ♥









Jag skulle vilja hitta på nåt roligt!
Nån som är på? =)

Kommentarer
Postat av: Madde

JAAG! efter fredag när jag får mina pengar :D

2011-01-31 @ 18:26:42
Postat av: Gisela

Då åker vi på IKEA :)

2011-02-01 @ 00:02:53
URL: http://mammatillnike.blogg.se/
Postat av: Therése

Bra tjejer!!

Då kör vi på IKEA.

När drar vi? =)

2011-02-02 @ 22:42:14
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0