Tisdag 8/2

Började dagen med en info-träff om Personlig Tränare i grupp.
300kr i veckan skulle det kosta, varav 1h/veckan med PT.
Lite för dyrt för mig med huslån och föräldrapenning, så jag kommer nog hellre köpa gym-kort på Step In igen och köpa till badhuset. Det tillsammans kostar ju 470kr/månaden och då får man gå och bada och vara på relaxen hur mkt man vill. =)
Så det blir ju lite mer för pengarna.
Kan man ju till och med köpa en PT-timme nån gång ibland om man skulle vilja det, och då får man ha den PT:n för sig själv ist.


(bild från Bali, september -09, med en miniminiliten Joline i magen)

Vill ha tillbaka min gamla kropp nu! Och det är massa muskler som saknas... =( (nu påstår jag verkligen INTE att jag var vältränad innan, men däremot så ligger jag minus nu.)
OCH en riktig Bränna! ;-)

Jaja, sen mötte jag upp Mamma på stan och vi gick och kikade en sväng.
Var in till Anna på Naturkompaniet och bestämde att vi skulle äta lunch tillsammans.
Mamma åkte hem, och jag gick en sväng med Rocco i Badhusparken.
Det var så himla härligt väder. Solen värmde till och med lite, så vi satte oss på bänken en stund och väntade tills kl skulle bli 2, och Anna skulle få lunch.





Jag och Anna lyxade till det med en skagenrörsbaguett på Stalander´s sen.
Mmm, det är grejer det! =)

Försökte mobilblogga när jag satt i badhusparken och hade tagit de här bilderna, men det gick inte alls... =(
Så det fick bli ett inlägg nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0