Skit!

Farmor var barnvakt åt Joline i går på dagen medans jag jobbade och Marcus grejade med annat. Hon skjutsade hem Joline till mig på eftermiddagen innan hon skulle åka till Storlien. Marcus skulle åka förbi och hämta vagnen sen innan han åkte hem, eftersom den inte får plats i hennes bil.
Mackan kom hem, duschade och drog vidare till Lima...
I morse när jag satt och åt frukost och planerade dagen så kom jag på.... VAGNEN!
Va faans helvete!

Kul dag...

Den står ju antagligen kvar hemma hos farmor och farafar eftersom Marcus måste ha glömt att hämta den i går när han åkte hem (för hemma där är den Inte iaf). Dom är i Storlien, och Marcus är i Lima med extranyckeln hem till dom...
Jamen vad jävla roligt då!
Solen skiner ute och det är jävligt härligt väder.
Jag hade sett fram emot att få ta med mig Joline och Rocco ner på isen och sen bara gå och gå så långt jag orkade.
Men nu då?
Jag kan ju inte direkt bära henne...
Pulka har jag, men ingen åkpåse, och det kan behövas idag då det blåser och är ca -10 grader.

Kul dag, jävligt kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0